duminică, 14 mai 2017

A noua a zi de DORINTE IMPLINITE!




M-ati intrebat: "Cum sa ma rog?" Si de fiecare data v-am raspuns: "Roaga-te asa cum simti, folosind cuvinte simple, care simti ca danseaza in sufletul tau atunci cand le rostesti cu vocea mintii. Nu exista un tipar. Da-ti voie sa simti ceea ce ii spui Divinitatii. Roaga-te chiar si fara cuvinte, caci El va intelege."



Astazi... am simtit sa va ofer, cu sufletul deschis, aceste rugaciuni, care mie imi umplu inima de o imensa Bucurie si ma ajuta sa ma inalt ...de fiecare data.




 RUGACIUNEA RECUNOSTINTEI 
Iti multumim, Doamne,
Ca ne-ai ajutat sa ne reamintim de binecuvantarile pe care ni le-ai dat in momentul Creatiei noastre.
Preamarim faptul ca aceasta binecuvantare este la fel de reala in PREZENT, precum a fost si ATUNCI.
Nimic nu s-a schimbat.
Noi suntem copiii Tai.
Si in calitate de copii ai Tai, locuim sub adapostul ocrotitor al IUBIRII TALE, ACUM si pentru TOTDEAUNA.
Acesta este DARUL VESNIC pe care ni-l faci.
ASA SA FIE.
AMIN! <3

~~~~~~~~~~

 Doamne, 
 in linistea zorilor acestei zile, vin sa cer la Tine, pace, intelepciune , rabdare si tarie.
Privesc lumea cu ochi plini de iubire, sunt rabdatoare, intelegatoare si blanda.
Ii vad dincolo de aparente pe fiii tai, asa cum ii vezi Tu, si astfel vad doar binele in fiecare dintre ei.
Inchide urechile mele fata de orice calomnie, pazeste-mi limba de orice vorbarie de rau; in mintea mea raman doar gandurile ce binecuvanteaza.
Sunt atat de binevoitoare si voioasa, incat cei ce se apropie de mine simt prezenta Ta.
Sunt imbracata in Frumusetea Ta, Doamne, si de-a lungul acestei zile TE vestesc lumii.
MULTUMESC, DOAMNE, PENTRU TOT.
TE ADOR, DOAMNE DUMNEZEUL MEU SI ITI DARUIESC SUFLETUL MEU SI TOATA IUBIREA MEA.
Amin! 

~~~~~~~~~~~~~

 Cred întru Unul Dumnezeu, Tatăl Atotţiitorul, Făcătorul cerului şi al pământului, tuturor văzutelor şi nevăzutelor, <3

Şi întru unul Domn Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Unul Născut, Care din Tatăl S-a născut mai înainte de toţi vecii: Lumină din lumină, Dumnezeu adevărat din Dumnezeu adevărat, născut, nu făcut, Cel ce este de o fiinţă cu Tatăl, prin Care toate sau făcut.

Care pentru noi oamenii şi pentru a noastră mântuire S-a pogorât din ceruri şi S-a întrupat de la Duhul Sfânt şi din Maria Fecioara şi S-a făcut om.

Şi S-a răstignit pentru noi în zilele lui Ponţiu Pilat şi a pătimit şi S-a îngropat.

Şi a înviat a treia zi, după Scripturi.

Şi S-a înălţat la ceruri şi şade de-a dreapta Tatălui.

Şi iarăși va să vină cu slavă, să judece viii si morţii a Căruia împărăție nu va avea sfârşit.

Şi întru Duhul Sfânt, Domnul de viaţă făcătorul, Care din Tatăl purcede, Cel ce împreună cu Tatăl şi cu Fiul este închinat şi mărit, Care a grăit prin prooroci.

Şi întru una, sfântă, sobornicească şi apostolească Biserică.

Mărturisesc un Botez, întru iertarea păcatelor.
Aştept învierea morţilor.
Şi viaţa veacului, ce va să fie. Amin 

~~~~~~~~~

 CUVINTE DE LUMINA ALE DOMNULUI IISUS HRISTOS 
„Omul nu poate trai numai cu paine, el are nevoie de fiecare cuvant pe care il rosteste Dumnezeu.“
„Fericiti cei ce plang, caci Dumnezeu ii va alina.“
„Fericiti cei umili, caci vor primi ce le-a promis Dumnezeu.“
„Cel mai mare în Imparatia Cerului este cel ce se umileste si devine ca acest copil.“
„Fericiti sunteti cand lumea va insulta si persecuta, si spune tot felul de minciuni rau-voitoare despre voi, fiindca atunci voi ma urmati pe Mine. Fiti fericiti, caci rasplata va asteapta in Ceruri. Profetii care au trait inaintea voastra asa au fost persecutati.“
„Fericiti cei persecutati, fiindca fac ce le cere Dumnezeu. Al lor va fi Regatul Cerurilor.“
„V-am facut cunoscut tot ce am invatat de la Tatal meu.“
„Fiul omului a venit sa caute si sa mantuiasca ce era pierdut.“
„Nimeni nu l-a vazut vreodata pe Dumnezeu, dar daca ne iubim unii pe altii, Dumnezeu ramane in noi.“
„Cine nu iubeste, nu l-a cunoscut pe Domnul, caci Domnul este iubire.“
„Dumnezeu este dragoste. Cine ramane in dragoste, ramane in Dumnezeu.“
„Vei iubi pe aproapele tau ca pe tine insuti.“
„Fiti perfecti precum Tatal vostru Ceresc este.“
„Cunoasteti adevarul si va veti elibera.“  

Cu drag, 
Clara


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!