vineri, 5 mai 2017

Prima zi de DORINTE IMPLINITE

Wow!

A fost MINUNATA aceasta prima INTALNIRE cu fiecare dintre VOI, in INIMA noastra COMUNA. Am trait un SENTIMENT foarte placut de a va SIMTI inima batand in inima mea. Am inchis OCHII si intunericul a inceput sa se LUMINEZE incet, incet... cu cate o LUMINITA, apoi alta luminita s-a alaturat, si alta, si alta... Pana cand intunericul din spatele pleoapelor mele a devenit o LUMINA PUTERNICA, alba, stralucitoare, calda si mangaietoare pentru SUFLET. Asa a aratat ENERGIA PUTERNICA creata de noi. Sunt sigura ca si voi ati simtit-o... Unii dintre voi deja mi-au marturisit ca au simtit foarte puternic, atat de puternic incat au plans..., am tresarit, au vibrat.

Am stat asa cu ochii inchisi si cu puful de papadie in palme si am facut Liniste. Mi-am dorit atat de mult sa va simt, sa va aud.... si v-am auzit! V-am auzit  gandurile inimilor voastre tremurande de EMOTIA dorintelor pe care vi le-ati pus... Atatea soapte! Un murmur placut auzului... Ba chiar si strigate de durere, de singuratate am auzit.  

Am auzit, da, rugaciunile inimilor voastre... Te-am auzit si pe tine cand spuneai: „Doamne, da-mi sanatate!”, dar si pe ea spunand: „Doamne, te rog, nu ma parasi!”... 

Am auzit... atatea rugaciuni!

„Iti multumesc, Doamne, pentru TOT!”
„Doamne, auzi ruga mea si binecuvanteaza-ma sa pot naste prunci sanatosi pe care sa ii invat Cuvantul Tau Sfant!”
„Ajuta-ma, Doamne, sa ma regasesc pe mine insami!”
„Ajuta, Doamne, tara aceasta sfanta!”
„Fereste-ma, Doamne, de tot ce este Rau!”
„Indeplineste, Doamne, dorintele oamenilor care se roaga acum cu mine, dupa Mare mila Ta!”
„Fii cu noi, Doamne!”
„Doamne, ajuta-mi sa nu-mi mai petrec zilele si noptile in singuratate!”
„Ajuta-mi, Doamne, sa pot sa merg din nou!”
„Doamne, ajuta-ma sa imi recapat Increderea in Mine!”
„Imi doresc sa traiesc IUBIREA, Doamne, alaturi de un OM frumos care sa imi lumineze VIATA!”
„Multumesc, Doamne!”
„Am nevoie de un loc de munca, Doamne, sa imi pot intretine Familia!”
„Doamne, fa liniste in mintea mea si ajuta-mi sa nu mai las gandurile sa ma traga spre Intuneric!”
„Doamne!!!”
„Ajuta-ma, Doamne, sa iau note mari si sa imi bucur parintii!”
„Te iubesc, Doamne! Te iubesc in fiecare OM pe care il intalnesc.”
„Doamneee...”

V-am SIMTIT fiecare DORINTA, adanc, in inima mea... avand sentimentul ca imi creste INIMA pana la CER si dincolo de el! 

Am zambit. 
M-am bucurat. 
M-am rugat.

„Ajuta-le, Doamne! Ajuta-ne tuturor! Ingaduie-mi sa continui sa ii pot ajuta pe fiecare cu ce are nevoie. Ajuta-ma sa pot sa le alin Sufletul. Ajuta-ma sa fiu Canalul Pur prin care iti versi Lumina catre Lume. Ajuta-ma sa imi indeplinesc Misiunea! Multumesc, Doamne! Te iubesc! Iti multumesc, Doamne, pentru toata increderea pe care ai pus-o in Sufletul lor. Multumesc pentru tot!”

Am zambit din nou. 
Rugaciunile noastre au fost auzite. Au ajuns atat de SUS!

Am strans TARE bolul cu puful de papadie in palmele care-mi erau deja fierbinti si pulsau frenetic... Am inceput sa va imbratisez pe rand, pe fiecare, inima pe inima, si v-am multumit cu toata puterea sufletului meu pentru ceea ce ati facut azi, in primu rand, pentru VOI, apoi pentru cei din jurul vostru si apoi pentru UNIVERS.

Ati LUMINAT intreg Universul cu CREDINTA voastra! Ati fost si sunteti MINUNATI! Ma inchin si ma inclin.


Va astept si maine... si poimaine... si raspoimaine... si in toate zilele lunii acesteia. Aveti dorinte si PUTETI sa vi le INDEPLINITI. Sunteti atat de puternici. Nici nu stiti...

Raman cu VOI, 
Clara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!