duminică, 7 mai 2017

A treia zi de DORINTE IMPLINITE

Minunatilor, 
azi m-am rugat pentru noi si pentru Dorintele Noastre Implinite, direct in inima naturii, aproape de verdele crud al ierbii si mangaiata fiind de razele tandre ale Soarelui. Ciripit de pasarele si freamat de frunze s-au unit rugaciunilor noastre. Vantul le-a imbratisat pe toate si le-a dus Sus, tot mai aproape de Cer.
Am inchis ochii si v-am zarit palmele impreunate in rugaciune, abandonati in Marea Putere a lui Eu Sunt. 
Lacrimi de bucurie au tasnit de sub pleoapele tremurande, iar Inima..., inima a tipat de Fericire! Fericirea Imensa de a fii din nou Impreuna! 
Am deschis ochii, zambind. 
Soarele stralucea mai puternic. Iarba era mai verde. Pasarile zburau mai sus. Florile erau mai colorate, parfumand intreaga-mi fiinta cu Parfumul Credintei de netagaduit. 
Vantul se oprise. Era Liniste. Linistea unui Suflet Comun. Un suflet Fericit!

Va imbratisez,

Clara

2 comentarii:

  1. te poti ruga si pentru sanatatea mea , Elena ,te rog?si eu ma rog pentru toti cei care doresc sa-si indeplineasca dorintele, multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Desigur ca ma rog. Ma bucur ca mi-ati scris.
    Dumnezeu sa va ajute sa puteti merge din nou.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!