joi, 18 mai 2017

A 14-a zi de DORINTE IMPLINITE! - Curata Locuinta!

Cum stateam eu asa si ma gandeam la Dorintele noastre Implinite... mi-a venit un gand frumos, acela ca ar fi necesar sa iti reamintesc sa te ingrijesti nu numai de tine insuti, dar si de spatiul in care locuiesti. 

In fiecare seara, la ora 21, ne rugam impreuna si eu, in cadrul sedintei de terapie colectiva, va curat pe toti, insa... cum ramane cu acel loc drag voua, numit Acasa? 

Asa ca azi o sa te indemn, drag prieten: 

 Curata  locuinta ori de cate ori simti ca este nevoie. 


Cum stii ca este nevoie? Pur si simplu, simti! Simti ca nu mai e cum era...

Daca nu esti prea sigur pe ceea ce simti atunci poti sa fii atent la cateva aspecte: 

- cum te simti cand intrii in / iesi din casa
- cum dormi
- cum sunt relatiile cu cei langa care locuiesti in acea casa.

Intr-o singura fraza ar suna asa: 

Te simti fericit la tine acasa? 

Daca raspunsul este "Nu.",  atunci pune mana pe tamaie si curata casa. 
Daca simti ca nu este de ajuns, cheama un preot. 
Daca tot simti ca nu este de ajuns, sfatuieste-te cu un Terapeut. (el te poate ajuta venind acasa la tine si chiar de la distanta, prin intentie)

Uneori este posibil sa fie nevoie de mai multe metode combinate astfel incat sa iti poti regasi linistea in propriul camin. Nu am sa intru in amanunte. Pentru moment mi se pare foarte important doar sa iti atrag atentia ca este necesar sa te ingrijesti si de locul unde stai.

Pe maine!
Clara


P.S. - Daca vrei sa te ajut, de la distanta, in a-ti curata casa, te rog sa imi scrii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!