sâmbătă, 27 mai 2017

A 22-a zi de DORINTE IMPLINITE!



Si... Ingerul m-a intrebat:

"Ce vrei TU pentru tine?" 
Respira adanc si gaseste-ti raspunsul adanc in sufletul tau.

"Cum vrei sa-ti traiesti viata? Cum arata pentru tine o relatie in noua energie?"

Cu ochii plini de roua Bucuriei i-am raspuns: 

"Pentru mine este clar Aici si Acum ca nu mai vreau sa am o relatie cu cineva doar pentru ca acea persoana ma va completa si va umple acele “goluri” din sufletul meu si din mine. Eu sunt acum Completa, eu sunt un Standard, un Om echilibrat. Am ajuns aici pentru ca am invatat sa-mi dezvolt o relatie cu mine, am invatat sa ma iubesc pe mine si in fiecare zi ma redescopar.
Eu aleg, intr-un mod consient, sa fiu intr-o relatie cu un alt Divin Uman pentru ca vreau sa impartasesc cu acel Om experientele din viata mea. 
Aleg sa impartasesc cu el bucuria de a trai si iubirea mea neconditionata. 
Amandoi Suntem liberi, suverani, si ne asumam raspunderea pentru propriile Creatii. De asemenea, fiecare dintre noi il incurajeaza pe celalalt in tot ce alege si il ghideaza sa-si gaseasca propria putere atunci cand apar mici dezechilibre. In acest tip de relatie este prezenta Compasiunea si Respectul pe care fiecare il are pentru celalalt. 

Aici, Acum, imi dau voie sa fiu Fericita alaturi de un alt Spirit care si-a gasit deja Fericirea in deplina Iubirea de Sine."



Ingerul a zambit si... Cerul s-a umplut de stele...
Multumesc, Doamne, pentru TOT!
Clara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!