duminică, 14 mai 2017

A 10-a zi de DORINTE IMPLINITE!



Este Duminica, ziua cea mai frumoasa si mai linistita dintre toate. Ziua plina de Har, ziua cand Tatal nostru, cel neobosit, s-a odihnit.

Astazi am fost in Casa Lui (in Catedrala din orasul in care locuiesc) si am MULTUMIT pentru ...TOT. 

Pentru TOTUL meu si pentru TOTUL vostru. Pentru TOTUL intregii lumii. 
Pentru TOT Ceea Ce Este si de la El vine.



Am fost in Casa Lui nu pentru ca nu l-as putea gasi oriunde, ci pentru ca acolo ma intampina cu o energie aparte, cu o Liniste si Iubire pe care cu greu le gasesc in ...lume.

Nu am cerut nimic, doar m-am cufundat intr-o frumoasa stare de Multumire si Recunostinta, lasandu-mi Sufletul sa zburde in voie prin iarba umeda si cruda a gradinii din fata Catedralei, insotit fiind de razele pline de aur dumnezeiesc ale Soarelui.

Mi-am simtit chipul mangaiat de palmele calde ale Divinitatii si am refuzat orice gand care ar fi incercat sa ma fure din acea Bucurie de A Fi una cu TOT.

V-am purtat in suflet ca pe un buchet superb de flori minunate si unice, pe care mi-e drag sa le simt atat de aproape de fiinta mea. In acordul batailor inimii mele emotionate, v-am multumit tuturor si fiecaruia in parte pentru Bucuria si Increderea cu care v-ati „aruncat” in acest minunat Ocean al Dorintelor Implinite. Si iata, cateva (11) dintre ele s-au implinit deja!

Au trecut 10 zile. 
Destul timp pentru a ne apropia si cunoaste mai bine. Zece zile in care v-am fost alaturi si v-am ascultat povestile, ruga, dorintele si suferintele cele mai grele. V-ati deschis atat de frumos, atat de larg, atat de ...plini de incredere.
Zece zile in care m-ati rasfatat cum ati stiut voi mai bine, mai frumos, mai sincer, mai cald..

Mi-ati spus ca sunt „Minunata”.
Stiti ce?
Fiecare dintre voi sunteti minunati. Priviti-va. Descoperiti-va. Imbratisati-va. Acceptati-va. Iubiti-va. Pretuiti-va. Caci, pana una alta, doar pe voi va aveti si va veti avea in Nemurire.

M-ati numit „Inger cu chip de om”.
Dragii mei, este momentul sa va (re)amintiti ca fiecare dintre voi este un Inger, coborat pe Pamant, din Neasemuit de Frumoasa Imparatie a lui Dumnezeu.

Mi-ati spus ca aveti atata nevoie de mine!
Va sunt Aici si Acum. Dragut. Firesc. Oricand.
Va sunt aproape. Atat de aproape incat va pisc un nitel ca sa puteti sa constientizati ca cel mai mult de VOI INSIVA aveti nevoie!

Mi-ati spus ca imi multumiti.
Eu va multumesc inmiit mai mult.
Si va imbratisez si va iubesc cu toata Iubirea care vine din Dumnezeire.


Va multumesc dincolo de cuvinte,
Clara



Mai jos..., cu permisiunea voastra (si anonim), scrise cu litere de aur, adanc in Sufletul meu, cuvintele voastre pline de Iubire pe care le astept cu drag si le sorb cu Bucurie de fiecare data. Si... pentru care L-am rugat pe Dumnezeu sa va multumeasca El asa cum stie ca aveti mai multa nevoie.



  • ·         Draga mea esti un inger, atita nevoie am de tine ! In primul rind sa fiu bine cu jobul; atit am fost de nefericita si incercata, apoi banii, sunt chestii de viata, dar uneori simt ca nu le mai pot gestiona. Namaste! Amin! Asa sa fie si asa este! Ajuta-ma! Multa lumina si iubire. Sunt blocata, desi am un har de la Dumnezeu! Tu sti despre ce vorbesc!
  •  Doamne ajută! Atâta bucurie și lumină simt... Mulțumesc! ...mă bucur tare că v-am găsit. E minunat că multă lume se deschide din ce în ce mai mult la miracole și la credință. Vă doresc o seară frumoasă



  • ·         Bună seara! Am simtit putina emoție în primul rand... știind ce se întâmplă. Am trimis lumina prin portal și eram bucuros ca fac acest lucru. Sunt sigur ca mi s- a trimis și am primit pentru ca am căscat într-una de ma durea maxilarul. Asta pentru mine este o confirmare ca ceva se întâmplă, plus ca este un semn ca dorințele au fost auzite... Acum îmi curge nasul. Nu sunt răcit. M-am înmuiat tot. Am o liniște interioaraaa... parca plutesc. Nu ma gândesc la nimic, doar inspir și expir... Îți doresc toate cele bune! Doamne ajuta!


  • ·          Multumesc!! O energie foarte frumoasa!! Am primit mesaje frumoase, despre dorintele noastre, se simte deosebit cand suntem mai multi. Multumesc!! Dumnezeu sa va rasplateasca inzecit!



  • ·         Pfoa,eu am avut niste palpitatii...wow! Senzatii noi. Multumesc, Oana si tuturor celor ce s-au rugat si pt mine. Seara frumoasa!


  • ·         Buna seara, Oana, draga mea! Astept fiecare seara cu mare bucurie si implinire sufleteasca, sa ne unim in rugăciune, sa fiu cu cele mai bune ganduri, pentru toata lumea si iti multumesc! Dar nu ma pot abține, sa nu iti spun Felicitari pentru frumoasa descriere a fiecarei zi care a trecut ! Prin tot ce transmiti, descopar la tine mult mai multe... Esti sensibila, esti iubitoare si esti SPECIALA CU TOT CEEA CE ESTI! Pe fiecare zi ce trece, tu crești din ce in ce mai mare in sufletul meu...si stiu ca intr-o zi o sa iti MULTUMESC ALTFEL...Cu drag astept si urmatoarele seri frumoase, fiindca tu ai facut posibil sa fiu si eu o ZA...din frumosul lanț de dorinte implinite si, sunt convinsa ca s-au implinit pana acum multe dorinte pe care le am altora si asta ma fericeste de pe o zi pe alta! Eu personal sunt bine, Multumesc lui Dumnezeu pentru toate cele daruite mie ! Dar stiu ca la terminarea acestor 21 de zile, o sa fiu mai bogata cu un OM in suflet si o sa-i multumesc cu multa recunostinta! Tu esti OMUL care fara sa stii imi raspunzi la multe intrebari pe care nu le am de azi, le am de mult timp. Stiu ca intr-o zi o sa intelegi la ce MI-AI RASPUNS. Te imbratisez cu ganduri bune si sa ai o noapte linistita, te pup! Mulțumesc, Oana!


  • ·         Plâng de fiecare dată. Am simțit o durere în inimă.



  • ·         Te simt de fiecare data cand ma gandesc la tine,si in seara mai mult ca oricand,mai ca ma uitam dupa tine prin casa..



  • ·         ... vreau sa-ti spun ca am vazut "norul" dorintelor noastre, intruchipat in puful papadiilor cum se ridica spre cer din toate directiile! Fundalul era un superb apus de soare in toate nuantele posibile! Iti multumesc, suflet drag!



  •          ...iti sunt recunoscatoare si niciodata cuvantul "multumesc" nu va fi de ajuns!


  • ·         Vorbeste cerul pentru tine, doresc din toata inima mea, sa fie implinita dorinta ta si a tuturor! Sa ai o seara minunata si  te imbratisez cu ganduri alese!


  • ·         Multumesc Oana, iti sunt recunoscatoare pentru TOT! In fiecare seara sunt afara, ...mica mea rugaciune o fac pe terasa, in cel mai relaxant loc al meu,  NATURA...si in aceasta seara o mica parte din gandurile mele le-am finalizat , calcand pe iarba desculta, imbratisand un pom si imbratisand o frumoasa tufa de salvie inflorita ..., dar ce ma incanta cel mai tare este ca Tu nu ai fost singura si ma bucur din suflet ca am simtit altfel sa traiesc clipa rugaciunii DORINTELOR NOASTRE A TUTUROR! Te port cu o mare bucurie in suflet si iti doresc o seara minunata ! DORINTELE SA SE IMPLINEASCA!



  • ·         Inger cu chip de om,am alergat prin iarba verde umeda de roua si priveam (cu ochii mintii) plina de incantare cum puful campului de papadii din fata mea se riduca spre cer intr-un vartej ametitor, supt de un soare imens care radia lumina orbitoare, inconjurat de un halou de norisori albi si pufosi, de parca era un aspirator gigant. Puful papadiilor se invartea ca intr-o tornada, emana atata veselie si liniste si parca auzeam si niste chicoteli si rasete usoare de parca ar fi fost copiii la joaca! A fost super tare, am un sentiment pe care nu-l pot descrie in cuvinte! Si inca ceva: pe tot parcursul rugaciunii si a "filmului" descris mai sus din ochii mei curgeau lacrimi si nu reuseam sa-mi stapanesc cascatul. Multumesc, multumesc, multumesc, suflet drag! Iti doresc o noapte ca-n povesti!


  • ·         Buna seara, Oana! In timpul rugaciunii, am simtit o senzatie de bucurie imensa, ce nu poate fi descrisa-n cuvinte, si un val de caldura si furnicaturi in intreg corpul. O senzatie unica pentru mine care, asa cum am spus deja, nu poate fi descrisa-n cuvinte. Cat despre dorinta mea, simt, de fapt sunt convinsa, ca se va-mplini curand.  Iti multumesc din suflet, Inger cu chip de om!

  • Buna seara! De regula incep rugaciunea cu "Tatăl nostru" de trei ori, apoi il rog pe Dumnezeu sa-mi indeplineasca dorinţa de astazi, apoi il rog sa indeplineasca dorintele tuturor persoanelor care au postat pe pagina Oanei papadii! Nu stiu daca este corect, dar asa am simtit si asa am făcut! Cand am inceput sa zic "Tatal nostru",am simtit ca si cum m-as legana uşor inainte si inapoi, (eu stau in pozitia lotus),sau poate nu ma leganam eu, poate doar simteam in cap ca ma miscam, dar sigur era ceva ce eu nu puteam controla! Nu erau mişcările tari, erau usoare! Acum m-am gandit ca esti tu Oana si am zis:"gata, o simt!"Eram bucuroasa si zambeam usor! Aceste miscari alternau! La un moment dat nu le-am mai simtit si ma gandeam ca poate de la oboseala sa fi simtit asa! Si ce fac? Ma gandesc la tine Oana si iti zic ca vreau sa te simt si ca doresc sa stiu daca tot tu ai fost si mai inainte! Am oftat adânc apoi am simtit un val sau un fior care se ridica de la mijloc in sus! Atunci am stiut sigur ca tu ai fost si cand ma leganam usor si ca tot tu erai si acum, aratandu-mi parca ca m-ai auzit! Chiar Oana, m-ai putut auzi oare? Apoi am simtit pe spate o usoara atingere, extraordinar de fina si inca de doua ori am simtit acel fior care ma trecea de la jumatate in sus! Oana stiu sigur ca ai fost cu mine! Te-am simtit foarte clar si bine! Zambeam multumita! Cred ca ma imbunezi pe zi ce trece, pui cate un pic de Dumnezeu in mine! Multumesc Oana! Multumesc Doamne! 

  • Asta seara in rugaciune a fost aceiasi intensitate, aceiasi implinire si stare de liniste, de pace ...si pe tine te port cu atata drag in suflet mereu, de cand te cunosc, incat in timpul rugaciunii esti deosebit de Speciala! Mulțumesc Tatalui Ceresc, ca printre noi sunt oameni ca TINE! Te îmbrățișez cu mult drag si Mulțumesc pentru tot!

  • Mai aveam un pic si plangeam de cat de recunoscatoare sunt.Si EU nu plang asa usor.Cine ma cunoaste,stieee..Multumesc ,Oana!

  • Deși e trecut de miezul nopții și ai postat deja din mesajele celor care ți-au împărtășit din trăirile de asta seară, îți spun și eu cum a fost... altfel decât în restul serilor, și asta nu pt ca m-am conectat altfel, ci pur și simplu a fost totul mai intens, asa am simțit eu. Tot fluturașii mei din stomac, dar senzația a fost mult mai "palpabila" decât o simțeam pana acum și clatinarea de care mai pomenise cineva, când în față, când în spate, ca un magnet... te-am văzut ca o lampa de căldură asupra noastră, așa... în forma de ghiocel din care ieșea lumina și căldură, apoi ghiocelul s-a transformat într-o morişcă care împrăștia lumina în tot universul... așa am fost eu asta seară... de fapt Tu!

  • Deja lucrurile se mișcă, se întâmplă în jurul meu altfel... Eu am alta atitudine, îmi vin ideile cele mai bune... Mulțumesc! Mulțumesc! Mulțumesc!

  • O experienta minunata, simt energia ta extraordinara îți mulțumesc pentru ca mi ai dat ocazia sa ne cunoaștem chiar asa la distanță.

  • Multumesc este ceva deosebit si de nedescris ma bucur sa ma rog cu voi totii impreuna .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!