miercuri, 31 mai 2017

Ultima zi de DORINTE IMPLINITE!

Iata-ne ajunsi in ultima zi din Lantul Dorintelor (noastre) implinite!

Au fost 27 de zile IMPREUNA.

Impreuna am cautat papadii.
Impreuna le-am privit uimiti de simplitatea si frumusetea lor.
Impreuna ne-am pus dorinte.
Impreuna am suflat, plini de incredere ca se vor implini cele mai arzatoare dorinte ale noastre.
Impreuna am privit fascinati puful lor usor inaltandu-se spre Cer.
Impreuna ne-am bucurat de acea stare minunata a copilului care spera, crede si iubeste TOT.
Impreuna am asteptat, nerabdatori, ora 21, Ora Rugaciunii noastre Colective.
Impreuna am impreunat palmele in dreptul pieptului, am inchis ochii si am deschis inima multumindu-i Divinitatii pentru toate darurile de Iubire.
Impreuna am vizualizat, plini de incredere, implinirea dorintelor noastre.
Impreuna ne-am bucurat pentru fiecare dorinta implinita si tot impreuna am inteles ca se vor mai implini dorinte si de acum incolo. Unele au nevoie de Timp, altele de constientizari din partea noastra. Unele nu ne sunt benefice, dar inca nu suntem pregatiti sa vedem sau acceptam asta.
Impreuna suntem mai puternici si acest Lant al Papadiilor ne-a reamintit tuturor  acest lucru.

Au fost 27 de zile si 22 de oameni care si-au vazut dorintele implinite. Mult? Putin? Doar Dumnezeu poate sa stie, caci el le ofera pe toate cate Sunt. 
Noi, Impreuna, spunem acum, din suflet, intr-un singur Glas al Recunostintei

Multumim, Doamne!

Unii m-au "certat", altii s-au revoltat ca dorinta lor inca nu s-a implinit... Am transmis mai departe catre Doamne! Doar El poate si doar El ingaduie. Eu sunt un simplu OM. Un OM cu idei, cu dorinte, cu drag de oameni, chiar daca nu intotdeauna sunt drepti, frumosi si buni. Ii iubesc asa cum sunt ei. IL iubesc pe Dumnezeul din ei. Ma iubesc pe Mine din ei...

Se spune ca este Mare Lucru sa poti aduce zambete pe chipurile oamenilor pe care ii intalnesti... Ma simt fericita ca in 22 de zile din cele 27 de Lantul Papadiilor am reusit sa aduc zambete pe chipul celor care aveau nevoie si carora Dumnezeu le-a ingaduit sa zambeasca. 
Au fost 27 de zile pline de Bucurie si Emotie de care imi voi aminti cu drag!

Multi dintre voi mi-au scris rugandu-ma sa gandesc si creez, in viitor, alte evenimente asemanatoare. Ma gandesc intens la acest lucru si va rog  sa veniti cu propuneri (lasati-mi un comentariu sau trimiteti-mi un mesaj privat).

Va multumesc!
Va multumesc, in primul rand, pentru increderea pe care ati dovedit ca o aveti in voi insiva, in Divinitate si in mine (ca va pot ajuta, amplificand efectul rugaciunilor voastre). 
Va multumesc pentru ca v-ati dat voie, ca timp de 27 de zile, sa fiti cateva minute pe zi din nou copii. Nadajduiesc ca v-a placut si ca acum va simtiti mai bogati cu 27 de Clipe de Bucurie. 

Si, pentru ca ceva atat de frumos, precum Lantul Papadiilor, nu se putea incheia altfel decat intr-un mod Minunat...  va anunt ca am o Surpriza pentru fiecare dintre voi. Pentru unii mai devreme, pentru altii mai tarziu... in functie de voia divina.

In fiecare luna, voi selecta (prin masuratori radiestezice) 5 persoane (dintre cele care isi vor exprima dorinta si intentia) care vor beneficia de o sedinta de terapie energetica gratuita (sedinta o voi face la distanta si va dura 30 de minute). 
Bineinteles, la finalul sedintei,  va rog sa imi trimiteti cateva randuri referitoare la ceea ce ati simtit in timpul terapiei si/sau orice altceva vreti sa transmiteti celor care isi doresc sa beneficieze.

Lantul Dorintelor (noastre) Implinite pe 2017 se incheie, dar eu raman mereu alaturi de voi. 
Dragut. Firesc. Oricand.

Clara


Despre mine
Sunt Maestru si Terapeut Reiki de mai bine de 6 ani.
Pentru cei interesati, pot spune ca am urmatoarele initieri si cursuri 
Karuna Reiki (Maestru) , Gendai Reiki (Maestru), Shamballa MultiDimensional Healing System (Maestru) , Reiki Abundenta si Prosperitate, Acupunctura cu Ace Eterice, Gendai Reiki (Maestru), Seichim Reiki (Maestru), Veritas Reiki (Grand Master), Ascenssion Reiki (Grand Master), Terapie cu ingeri, Usui Reiki (Grand Master), Ordinul lui Zamolxe (Maestru), InfoReiki, Terapie cu Cristale, Grile de Cristale., Citiri cu ajutorul Ingerilor, Masuratori Radiestezice.
Astfel, in afara celor 5 sedinte oferite gratuit in fiecare luna, daca doresti sa beneficiezi de sedinte de terapie, recalibrare, armonizare, echilibrare energetica si acordaje Reiki; curatari, protectii si energizari de case sau obiecte, citiri cu ajutorul ingerilor si masuratori radiestezice (analiza energetica a persoanei, masurare compatibilitati, diferite alte raspunsuri care te intereseaza despre tine si viata ta), te astept sa imi trimiti un mesaj.


Plata este masurata radiestezic si difera de la caz la caz, in functie de platile karmice pe care le ai.
Am scris un articol referitor la plati, il poti gasi aici , Te rog sa il citesti inainte de a-mi scrie.
Sedintele de terapie, acordajele, curatarile, protectiile si energizarile de case, masuratorile, citirile cu ingeri si multe altele care te-ar interesa, le fac la distanta, avand acelasi efect cu cele fata in fata.
Daca esti interesat, scrie-mi.
Imbratisez cu drag,
Clara. 

Articole care te pot ajuta sa intelegi mai multe lucruri despre Reiki si terapia energetica pe care ti-o pot oferi, gasesti mai jos

Ce este Reiki?
Despre terapia Reiki
Cat dureaza efectele unei sedinte de terapie Reiki?


2 comentarii:

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!