marți, 9 mai 2017

A cincea zi de DORINTE IMPLINITE!

Ziua 5 de Dorinte Implinite ne aduce alaturi alte si alte maini impreunate in dreptul pieptului pentru rugaciune. Este cu adevarat o bucurie pentru fiecare dintre noi sa simtim ca cercul nostru se mareste si rugaciunile devin tot mai puternice chiar de pe acum, din ziua 5.

CINCI!

Cifra aceasta m-a urmarit de-a lungul acestei zile pana cand m-am oprit un pic din treburi si am intrebat-o: 

"Ce vrei sa imi comunici?"

Si ea, zambind, mi-a raspuns in felul ei...

Cinci...
Cifra Unirii, a Centrului, a Armoniei si Echilibrului.
Cifra Unirii principiului ceresc cu cel pamantesc!


Cinci este si simbolul omului, indiferent de culoare, rasa, sex si varsta, caci Omul, cu bratele desfacute, pare dispus in cinci parti sub forma unei Cruci: cele doua brate, bustul, centrul ce cuprinde inima, capul si cele doua picioare.


Cinci este principiul vital, numarul lui Shiva, regeneratorul.
Cinci simbolizeaza totodata Universul.

Cifra cinci reprezinta cele cinci simturi, cele cinci forme ale materiei, cele cinci directii (cele patru puncte cardinale plus centrul), cele cinci elemente (pamant, apa, foc, vant, spatiu) si cinci feluri de cunoastere.

Cinci se dovedeste a fi numarul perfectiunii integrate.

Minunata zi!

Multumesc! Multumesc! Multumesc!
Clara








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!