luni, 3 februarie 2014

Te mai intrebi, oare, Cine sunt eu?

 
Eu sunt, ca si tine, Tot Ceea Ce Este. 

Eu sunt cea care ma regasesc si ma redescopar in fiecare clipa… De multe ori cu ajutorul … Tau!

Faptul ca drumurile noastre s-au intalnit Aici si Acum nu este deloc intamplator.
Totul are un rost. Unul BUN! De ambele parti.

Iti multumesc ca esti Aici si ma ajuti sa ma oglindesc in tine.

Nu promit sa fac minuni. Nimanui nu am promis…  Cu toate acestea intr-o buna zi oamenii care m-au intalnit si cu care am schimbat cateva cuvinte mi-au multumit pentru cat i-am ajutat. Si am zambit. Cu uimire, multumire si recunostinta. 

Multumesc, Doamne, pentru TOT! <3

Vorbele mele se pare ca alina inimile care nu mai au lacrimi sa planga, iar palmele mele par ca vindeca suflete care nu se mai simt intregi si nu mai reusesc sa zambeasca.
Nu stiu cum reusesc sa fac “magia” aceasta. Nu depun un efort anume. Doar las energia divina sa circule prin mine si sa ajunga acolo unde este nevoie de ea, cu scopul de a rearanja totul conform planului divin al fiecaruia. 

Eu doar sunt Aici si Acum, pentru cei care simt ca au nevoie. Si ma rog ca totul sa fie bine. Pentru noi toti. Cu voia Tatalui si Spre Binele Nostru Suprem.
Poate aceasta este misiunea mea… Poate si tu faci parte din ea.

Nu incerc sa te conving de nimic. Vroiam doar sa stii ca daca vrei sa vorbim, sunt Aici.

Te imbratisez cu drag,

Clara

Un comentariu:

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!