duminică, 27 octombrie 2013

Mi-e dor de un Inger

Fiecare dintre noi purtam in suflet persoane sau experiente care au declansat in noi evolutia ulterioara si care au determinat schimbarea aproape in intregime a tiparelor noastre de gandire. Sunt energii care ni se lipesc de suflet si ne insotesc pe tot parcursul vietii, motivandu-ne si amintindu-ne ca suntem iubiti, protejati si ajutati continuu, nefiind niciodata singuri.
Si eu port astfel de persoane in suflet care simt ca ma ghideaza, ma umplu de energie, iubire si armonie si-mi amintesc mereu ca natura mea este Divina, ca sunt Energie, ca sunt Iubire si ca menirea mea pe acest pamant este sa impart cu ceilalti Tot Ceea Ce Sunt.

De una din aceste persoane mi-e dor Acum. Si ma intreb cum poate sa-mi fie dor de cineva care ma locuieste si ma insoteste tot timpul? Hm... Nu am gasit inca un raspuns. Dorul doar Este si ...atat!



Pentru mine, A. este confirmarea ca Iubirea Exista si ne tine pe toti aproape, asemeni unei mame. Este Ingerul Iubirii si Luminii.



Poate am sa iti povestesc intr-o zi...


Imbratisata fiind de un dor imens,
Clara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!