joi, 5 septembrie 2013

Sa Devenim Ceea Ce Suntem.

In articolul: “Ce este Reiki?” ti-am promis ca am sa iti povestesc despre ce inseamna “Sa Devenim Ceea Ce Suntem.” Iata ca a venit momentul sa o fac…

Ai fost obisnuit cu gandul si credinta ca tu esti un om care are un trup, un suflet si o minte si ca te-ai nascut pentru a face parte dintr-o familie, pentru a urma cursurile unitatilor de invatamant, pentru a-ti intemeia la randul tau o familie, pentru a avea un job, pentru a-ti creste copiii, apoi nepotii si in final... sa-ti astepti linistit si impacat Sfarsitul. O mare parte din viata ai fost convins ca asta este tot ceea ce trebuie sa faci. Nu zic ca este gresit. Spun doar ca este incomplet. Lipseste Esentialul. Lipseste Scopul pentru care faci toate aceste lucruri, care, apropo, nu sunt obligatorii!!

Esenta noastra este Divina, iar scopul nostru este Evolutia Spirituala. Nu o zic eu, au spus-o multi inaintea mea si vor continua sa o spuna si mai multi de acum incolo.

Viata aceasta este doar una din vietile care ne sunt puse la dispozitie in existenta noastra ca Spirite. Intruparea noastra fizica pe aceasta planeta, si nu pe alta, este datorata faptului ca planeta Pamant este considerata Planeta-Scoala, locul unde ne sunt puse la dispozitie toate situatiile favorabile dezvoltarii noastre spirituale, conform planului divin. Inainte de a veni pe aceasta planeta Sinele Superior al fiecaruia dintre noi si-a ales o lectie sau mai multe pe care isi doreste sa le invete in aceasta viata. Tot el a ales intamplarile, persoanele, situatiile de care vom avea parte in timpul vietii si care ne pot ajuta sa invatam lectia dorita. De aici intelegem ca Totul a fost gandit inainte sa-l gandim noi. Tot ce avem noi de facut este sa ne Reamintim scopul pentru care am venit Aici, Acum si sa ne urmam Calea.

Eu nu sunt corpul.
Eu nu sunt mintea.
Eu sunt Spiritul.
Eu sunt Energie Pura.

Si daca incep sa constientizez Ce Sunt si care este Scopul Meu, Totul Se Schimba. Raportarea mea la intreaga mea viata devine ...alta. Oamenii din jurul meu nu mai sunt agresorii mei, ci oportunitati ca eu sa... cresc! A avea o relatie cu cineva nu inseamna doar sa ai cu cine sa vorbesti, sa te iubesti si sa iesi in oras... Relatiile sunt o superba modalitate de  Evolutie. Sunt o Super-Scoala pentru fiecare dintre noi. 

Relatiile nu sunt numai intre doua minti, intre doua corpuri, intre doi oameni... Relatiile sunt de la Spirit la Spirit, de la Sine la Sine. Pentru ca Tu, Eu, Noi..., cum am spus mai sus,  nu suntem Corpul, nu suntem Mintea... Tu, Eu, Noi suntem Energie Pura. Tu, Eu,Noi suntem Creatori. Si tot ce cream este Viu.

Astfel incepi sa iti dai seama ca preocuparile si grijile legate de cat va dura relatia ta cu cineva devin din ce in ce mai putin importante. Iar intrebarile de genul: „Ma va iubi mereu?” , „Ma va lua de nevasta?”, „Imi va fi fidel in veci?” , „Vom ramane impreuna pana la sfarsitul vietii?” isi iau zborul,devenind fara sens. Nu e important cat sta o persoana langa tine. Important e sa descoperi ce ai de invatat de la ea, cu ce vine ea nou in viata ta, cu ce anume te ajuta sa urci si cat din toate astea esti dispus sa iti dai voie sa asimilezi?

Daca la nivel uman ne putem minti, ne putem calca in picioare si ne putem bate joc de oricine...la nivel de Sine nu mai putem pacali pe nimeni, caci acolo exista toate Informatiile despre Cine Suntem cu adevarat. Acolo toti suntem Egali indiferent cate vile, cati bani, cate case sau cate studii am avea.

Suntem cu totii pe drumul spre Evolutie. D’asta am venit aici. Sa Urcam. Sa Evoluam. Sa redevenim Cine Suntem.

Traim vremuri in care majoritatea incep sa se trezeasca si sa constientizeze ca totul este Mental, ca toate gandurile lor au o putere extraordinara de Creatie.

Traim vremuri in care Lumina patrunde tot mai adanc in fiecare dintre noi si ne pune fata in fata cu toate Umbrele, indiferent cat de bine ascunse ar fi. 

Cine intelege ca este inutil sa se mai ascunda face un MARE salt care-l va propulsa spre multe intelesuri, sensuri, constientizari si simtiri. 

Cine nu intelege, va continua sa se invarta in cerc. Fiecare cu Timpul Sau. Nimeni nu grabeste pe nimeni. Nimeni nu forteaza pe nimeni. Nimeni nu trage pe nimeni de maneca sa se trezeasca, sa devina constient si sa isi doreasca sa Urce. Nu! Fiecare are dreptul sa aleaga. Orice alegem este Bine. Este spre Binele nostru Suprem. Orice alegere este o ocazie de a Invata. Nu exista greseli, doar trepte de evolutie. 


Traim vremuri in care suntem iubiti, protejati si ajutati continuu. Vremuri in care oricine vrea poate sa urce. Repet: Oricine VREA! 

Traim vremuri in care Tot Cerul este la dispozitia fiecaruia dintre noi, si ne ajuta mai mult decat putem noi sa credem.


De ce sa irosim o asemenea sansa? De ce sa ramanem atarnati in griji si suspiciuni, in gelozii si obsesii, in frici si manipulari, in atasamente si fantezii? Simplu: pentru ca Vrem. Pentru ca inca alegem, constient sau nu, sa continuam in acelasi mod. 
Numai cine nu vrea nu urca Azi. Acum.

Si totusi, treziti sau nu...

Traim vremuri extraordinare. 

Este vremea Noastra, a tuturor. A Mea, a Ta, a Lui, a Ei... Caci Eu sunt Tu si Tu esti Eu. Si Impreuna suntem Unul. 

Cand ajungi sa fii constient de toate aceste lucruri... realizezi de ce ti se intampla tot ce ti se intampla, de ce ai parte de atatea situatii extrem de grele, de ce trebuie sa suferi uneori, de ce treci prin depresii, spaime, deznadejde si haos. Toate acestea sunt puse la dispozitia ta nu pentru a te dobori, ci pentru a te Inalta. 
 „Toţi suntem ai Lui, iar El nu caută niciodată “moartea păcătosului, ci să se întoarcă şi să fie viu”. Iti suna cunoscut, nu?!

Aminteste-ti ca dupa fiecare perioada grea din viata ta au urmat perioade mai frumoase ca niciodata, iar tu te-ai simtit mai puternic, mai increzator in propriile forte, mai dispus sa iei viata in piept si sa nu mai disperi la fiecare situatie dificila. Te-ai simtit, poate, mai detasat, mai linistit, mai armonios cu tot ce ti se intampla si tot ce se intampla in jurul tau. Te-ai gandit vreodata ce sunt acestea? De unde vin? Sa te gandesti... , te rog.
Sau poate ca inca nu ai reusit sa iesi din insiruirea de necazuri din viata ta. Tot vin spre tine buluc si par ca nu se vor opri niciodata. Poate ca deja te-ai resemnat. Si acum..., vazand ca eu iti spun ca toate astea Au Un Scop Bun pentru Tine..., te revolti si esti gata sa inchizi pagina mea. Te rog sa mai zabovesti o singura clipa. Doar atat. O Clipa in care sa iti amintesti Sa Respiri. Da, sa respiri! Se pare ca inchistat fiind in probleme ai uitat sa faci asta.

Respira!

Inchide ochii si respira cat mai adanc. Daca vrei si poti, imagineaza-ti ca odata cu fiecare expiratie pleaca o parte din durerile, grijile si problemele tale si cu fiecare inspiratie primesti energie benefica tie. Continua sa respiri de cateva ori la rand in acest mod... atat cat simti ca ai nevoie. Eu sunt Aici. Nu plec nicaieri. Te astept. Continua sa respiri.
Asa... 
E mai bine? Cred si eu. Aveai nevoie de ...AER! Aveai nevoie sa fii macar pentru o Clipa Tu cu ...Tine! Sa iti reamintesti ca Existi si Tu, nu numai problemele tale. Ele au doar rolul de a te „slefui” pana cand stralucirea din tine iese la suprafata, asemeni unui Diamant. Poti repeta oricand acest exercitiu simplu de respiratie.

Simti?!

Esti Iubit. Esti Ajutat. Esti Protejat.
Esti minunat! Si esti Intreg si Complet exact asa cum Esti.
Constientizeaza-te! Reaminteste-te! Redescopera-te!
Iubeste-te! Iarta-te! Apreciaza-te!
 Nu poti cere celorlalti sa o faca daca tu nu esti in stare sa o faci.

Doar de Tine depinde!

Cand toata lumea pare ca e impotriva ta, fii Tu langa Tine. 

Cand pare ca nimeni nu te mai iubeste, iubeste-te Tu pe Tine.

Cand simti ca nimeni nu are grija de tine, ai grija Tu de Tine.

Pentru ca despre Tine este vorba in TOT, Sfanta Creatie Divina.

Porti in Tine tot ce ai nevoie pentru a reusi, pentru a fi fericit si pentru a avea o viata Extraordinara.TOT! Nu mai nega si nu mai irosi toate aceste daruri divine doar pentru ca tie, ca Om, ti se pare ca ai nevoie de o situatie anume, de bani, de haine, de case, de o relatie cu alt Om pentru a fi Complet, Intreg, Extraordinar.

Mai bine Multumeste si fii Recunoscator pentru TOT.

Apoi.... 

Iubeste si FA CE VREI!



Imbratisari pline de Lumina si Iubire, 
Clara



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!