miercuri, 18 septembrie 2013

Am lipsit o vreme...

Poate ca ti-a fost dor de mine sau poate ca nici macar nu mi-ai sesizat absenta. Eu, recunosc, am observat cateva ganduri care fugeau, pe furis, spre tine, intrebandu-se: Oare, ce mai faci? Oare ce te mai framanta? Oare ai exersat Increderea, Compasiunea si Iubirea, asa cum ti-am recomandat? Oare ti-ai cumparat de curand un cristal? Oare ti-ai gasit, in sfarsit, Linistea si Armonia? Iubirea? ... Raspunsuri nu am primit. Dar inca mai e timp sa mi le oferi atunci cand vei simti sa faci asta. Nu te grabesc. Asa cum ti-am promis, te astept, fara sa te judec, fara sa iti impun, doar zambind, Firesc. Dragut. Oricand...

Ce am facut in timpul in care nu am fost aici? 
Hm... O gramada de lucruri! Si cand spun O GRAMADA chiar inseamna ca asa multe au fost si pline de... greutate. Atat pe plan profesional, cat si pe plan personal. Nu am sa ti le enumar si nici nu am sa iti povestesc despre ele... pentru ca nu consider ca e important. Dar am sa iti spun ce am (re)inteles, (re)constientizat si (re)invatat cu ajutorul lor. Si aceasta cred cu tarie ca este cu adevarat important ...pentru Tine.

Iata o lista... cu cateva din cele (re)amintite, (re)confirmate, (re)constientizate, re)verificate, (re)invatate... de curand.

  • Lucrurile chiar se intampla cu un Scop BUN, indiferent cat de grele ar fi situatiile in care esti pus la un moment dat. Totul are un scop Superb, Divin, Frumos, Neasteptat de Bun. Sau... cum se spune in popor: „Tot Raul spre Bine!”.

  • Suntem Creatorii propriei noastre vieti si ne croim viitorul in functie de modul in care raspundem situatiilor in care ne aflam. Raspunsul optim este acela in care Acceptam tot ce ne este dat sa traim, cu Incredere ca Totul e Bine, fara sa disperam si fara sa aruncam cu gunoi in cei care ne agreseaza. Doar sa Acceptam. Cu Rabdare, Incredere si Inima Deschisa. Atat. E Suficient pentru a avea un viitor Frumos!

  • Raspunzand la Rau cu Rau... nu facem decat sa depunem si noi un efort pentru a exista ...doi oameni rai, nu doar unul. Si daca facem asta... de ce ne mai plangem ca lumea e rea, ca oamenii s-au inrait, ca totul este impotriva noastra? Sa ne reamintim: primim ceea ce emitem! Aceasta lege nu se (va) schimba. Din contra, este din ce in ce mai actuala. Si mie, cel putin, mi se tot da ocazia sa verific autenticitatea acestei legi. Poti sa ma crezi pe cuvant sau poti verfica si tu!

  • Oriunde ne-am afla pe Calea proprie de Evolutie mai avem mereu ceva de invatat, experimentat, consitentizat.

  • Concluziile la care ajungem de-a lungul timpului necesita din cand in cand o verificare pentru a ne asigura ca inca se mai potrivesc cu vremurile pe care le traim. Altfel, ne plafonam. Plafonandu-ne nu mai evoluam. Daca nu evoluam... nu ne indeplinim misiunea personala. Neindeplinindu-ne misiunea personala... revenim iar si iar pe Planeta-Scoala in loc sa ne bucuram de Trepte Inalte si Pline de Lumina. Tot noi alegem.

  • Suntem cu totii uniti in Iubire, fie ca suntem constienti de asta sau nu, fie ca ne convine sau nu. Si asta ne ajuta mai mult decat ne putem imagina multi dintre noi.

  • Fiecare dintre noi suntem raspunzatori de ceea ce cream si pentru ceea ce emitem in Univers si ar trebui sa fim mai atenti la „emisiile” noastre. Atat cele bune cat si cele nocive.

  • Nu este responsabilitatea noastra ce face cel de langa noi. Nu luam decizii pentru altii. Nu judecam pe nimeni.

  • Sa o iei de la inceput nu inseamna sa indepartezi toate persoanele care ti-au fost mereu aproape si te-au inconjurat cu Iubire.

  • Ca sa inaintam spre o lume frumoasa si buna este necesar sa manifestam Compasiune, Iubire si Iertare pentru semenii nostri.

  • Cand simtim ca avem nevoie de schimbari in lumea in care traim sa incepem orice Schimbare cu noi insine. Schimbandu-ne, ceea ce emitem spre altii se va schimba... si automat se va schimba si ceea ce vom atrage in viata noastra. Incantator, nu?

  • Este necesar sa ne reamintim sa avem incredere in Noi insine, sa ne iubim si sa ne acceptam exact asa cum Suntem, si sa ne iertam pentru orice. Sa fim blanzi cu noi si sa ne dam voie sa gresim... pentru a putea invata.

  • Lucrurile se intampla la Timpul Lor, nu atunci cand consideram noi ca ar trebui sa se intample.

  • Sa constientizam cat mai des ca suntem Intregi exact asa cum Suntem si tot ce avem nevoie exista deja in noi.

  • Sa fim atenti la semnele care ni se arata fiecaruia dintre noi in functie de cat avem nevoie la un anumit moment dat.

  • Indiferent de momentul in care ne aflam, sa ne dam voie sa simtim ca suntem iubiti, ajutati si protejati in permanenta. Va asigur ca nu suntem niciodata singuri.

  • Sa multumim mai des pentru tot ce primim, indiferent ca percepem a fi bine sau rau. Sa fim recunoscatori. Multumirea si Recunostinta sunt singurele daruri pe care noi le putem oferi Universului, Cerului, Tatalui, Fiului, Maicii, Duhului Sfant si Fiintelor de Lumina...

Cam acestea ar fi... Daca am omis ceva inseamna ca nu trebuia sa transmit mai departe. Caci da, exista o Forta care poate opri accesul la unele informatii pentru fiecare dintre noi si, care, de asemenea, ne poate facilita accesul la informatii atunci Cand Este Momentul.

Cum sa ajungi si Tu la toate aceste lucruri? Toate la timpul potrivit, precum spuneam. Nimeni nu scapa!

Eu iti doresc sa ai parte de toate acele experiente, intamplari, situatii si persoane care sa te ajute sa experimentezi ce ai tu nevoie in aceasta viata, pentru evolutia ta, in Voia Tatalui si Spre Binele Suprem.



Sunt impreuna cu Tine pe Calea de Evolutie spre Armonie,
Clara

2 comentarii:

  1. Foarte frumos spus dar in afara de asta tot ce este scris aici e foarte adevarat.
    Felicitari pentru performanta de a constientiza toate aceste lucruri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate aceste lucruri, simtiri, ganduri sunt cu noi tot timpul, doar ca nu avem mereu ochii sufletului si ai mintii deschisi pentru a le observa.
    Multa deschidere pentru noi toti!
    Imbratisez cu Iubire!
    Clara

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!