miercuri, 11 decembrie 2013

Esti LIBER! Iubeste si fa ce vrei!

Iata-ma din nou Aici, Acum…, scriindu-ti tie, cel/cea care ma vizitezi periodic in speranta sa descoperi un articol nou. Iti multumesc pentru dragul, bunavointa, intelegerea si curiozitatea cu care ma citesti de fiecare data. Iti multumesc pentru gandurile, aprecierile, parerile, sfaturile si recomandarile pe care mi le transmiti apoi. 

Inseamna atat de mult pentru mine prezenta ta Aici! 

Multumesc!

Azi am sa iti povestesc despre o noua revelatie, si anume:

 “La nivel energetic nu exista nici o diferenta intre un om viu si unul plecat Dincolo.”

Si iar iti voi spune ca sunt pe deplin constienta ca nu am inventat eu nasturii de la camasa, insa aceste revelatii au, pentru mine si evolutia mea, o importanta majora.  Asa ca sunt happy cu noua mea descoperire. De ce? Pentru ca este ca si cum as fi primit un surplus infinit de …Libertate! Pe toate planurile.

Am sa explic putin... 

Eu sunt Energie Pura. La fel suntem toti. Si la fel sunt si cei care au parasit dimensiunea fizica prin moarte.  Toti suntem Energie. Asta inseamna ca avem aceleasi capacitati, calitati, insusiri si “dotari” pe care le poseda orice Energie.

Ce lucruri esentiale stim despre Energie?  

Stim ca:

Energia  urmeaza Gandul. Asta inseamna ca daca tu te gandesti (acum sau alta data) la mine, eu iti voi urma gandul si voi fi (energetic) langa tine, fie ca sunt sau nu constienta de acest lucru, fie ca vreau sau nu, fie ca dorm sau sunt treaza…

Energia poate fi in mai multe locuri deodata. Asta inseamna ca si eu pot fi (energetic) in mai multe locuri deodata.

Energia este Totul. Asta inseamna ca si eu port in mine Tot. SUnt completa si intreaga Asa Cum Sunt.

Si ar mai fi destule…, insa acestea trei imi par mie cele mai importante.

Ce inteleg eu de aici? 
Inteleg ca  ar trebui sa renuntam la identificarea noastra cu dimensiunea fizica in care ne manifestam in aceasta viata, sa renuntam sa ne mai limitam singuri cu notiuni de spatiu si timp, si conditionari ale societatii in care traim, sa comunicam mai mult la nivel energetic cu ceilalti oameni si cu cei plecati Dincolo, sa legam si sa pastram prietenii energetice care sa ne ajute sa descifram cat mai multe din  tainele Universului si sa evoluam cat mai mult si mai repede. 
Inteleg ca ne "desparte" de lumea de Dincolo doar "distanta" unui ...Gand! 
Simplu. 
Firesc.

Mai inteleg ca ar trebui sa ne (re)amintim ca suntem liberi. Asa ne-am nascut.  Asa ar trebui sa traim. Asa ar trebui sa murim.

Singura noastra regula ar trebui sa fie: “Nu exista nici o regula!”, iar singura limitare: “Nu exista nici o limitare. Totul este Infinit!”

Nu intamplator imi vin acum in minte cateva cuvinte:

“IUBESTE SI FA CE VREI!”

Dragul meu / Draga mea… esti liber/a sa iubesti pe cine vrei, sa fii langa cine vrei chiar daca, poate, fizic nu poate fi (niciodata) langa tine, sa iti creezi viata exact asa cum simti, sa zbori cat de sus vrei tu, sa cobori cat de jos ai nevoie ca sa iti poti lua apoi cel mai mare avant de pana acum, sa visezi cat de mult te indeamna inima, sa cutreieri intregul Univers oricat de des vrei, sa vizitezi stelele si sa inviti Luna la dans  in plina zi, sa iti imbratisezi, de miliarde de ori pe secunda,  iubitul/iubita cu bratele tale energetice, sa-i transmiti toata Iubirea Ta cu un simplu gand, sa petreci cat “timp” vrei alaturi de el/ea… Caci Iubirea pe care o simti este Dincolo de Spatiu si Timp. Asa cum esti si TU! Si distanta dintre tine si oamenii dragi tie, de aici sau din alta dimensiune, are lungimea unui...Gand!

Poti fi oricand, orice, oriunde, oricum… , nicaieri si pretutindeni in acelasi timp.

A venit vremea sa-ti (re)amintesti ca esti LIBER! Asa cum ai fost intotdeauna. Dragut. Firesc.  Oricand.


In deplinatatea libertatii fiintei mele infinite, te imbratisez cat pot de strans, cu Tot Ce Sunt!

Clara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!