luni, 21 septembrie 2015

Nimic nu dureaza o vesnicie?!

Traim in etape.

Poate nu suntem constienti, dar asa se intampla. Este ceea ce noi, oamenii, numim cu tristete si uneori cu lacrimi de disperare in ochi: „nimic nu dureaza o vesnicie.”

Dragii mei, pai este foarte bine ca este asa! Altfel am bate pasul pe loc la nesfarsit...

Evolutia inseamna schimbare.
Schimbarea presupune renuntarea la acele lucruri, persoane, locuri, activitati care nu mai aduc nimic nou in viata noastra si care, intr-un fel sau altul, ne tin pe loc.

Pentru a avea o viata frumoasa si sanatoasa, fara drame inutile, este necesar sa purtam tot timpul intiparit in mintea noastra doua aspecte importante: Cine Suntem si Care este Scopul pentru care am venit Aici. Doar asa putem intelege diferitele etape prin care este necesar sa trecem ca sa ajungem Departe si sa crestem in Lumina.

Am fost invatati sa cautam Relatia perfecta. Omul perfect. Jobul perfect. Casa Perfecta. Viata perfecta. Nu e rau, dar nu e bine. Si nu pentru ca Perfectiunea nu ar fi posibila, ci pentru ca dorinta de perfectiune ne leaga cu lanturi groase si puternice de oameni si locuri, impiedicandu-ne Evolutia. Tragem cu dintii de tot ceea ce ni se pare noua ca ar semana a perfectiune sau este usor perfectibil si refuzam sa ne lasam dusi de val, sa curgem lin cu toate lucrurile care apar in viata noastra. Ne invinovatim si ne punem singuri mii de piedici (mentale) inutile, neintelegand ca toate ne sunt date Spre Binele Nostru Suprem.

Daca reusesti sa te detasezi este atat de clar si de simplu!

Nimic nu dureaza o vesnicie spre binele Tau! Ca sa inveti tu, ca sa cresti tu, ca sa descoperi tu, ca sa alegi tu, ca sa compari tu, ca sa intelegi tu, ca sa urci tu, ca sa te descoperi TU! Daca am avea de la inceput imaginea de ansamblu a vietii noastre am intelege! Daca am avea Incredere, Rabdare... Am fost invatati sa nu avem. Am fost invatati sa traim drame si sa nu ne bucuram. Am invatat sa ramanem blocati intr-un singur moment si sa consideram ca tot ce traim acum, bun sau rau, nu se va sfarsi curand. Habar nu avem cat suntem de iubiti si protejati!

Nu trebuie sa te agati de nimeni pentru a fi fericit. Nu trebuie sa te lupti pentru nimic  si nimeni niciodata. Este de ajuns doar Sa Fii. Atat. Cu Iubire. Pentru TOT!

Si intr-o zi... ai sa primesti un Cadou. Un cadou care a fost intotdeauna langa tine si ti-a urmarit, trait, inteles, acceptat si iubit etapele vietii tale lasandu-ti timp si spatiu sa le traiesti, intelegi, accepti si iubesti si tu.
Si-n acel moment ai sa constientizezi de ce a fost nevoie de tot ce ai trait pana in acel moment si de ce unii oameni au plecat din viata ta. Ai sa intelegi si ai sa multumesti ca „nimic nu dureaza o vesnicie”.
Te vei simti bogat. Pentru ca vei descoperi Vesnicia in ochii ei/lui. Care, de fapt, au fost ai tai in tot acest timp. Dar i-ai tinut inchisi. 

Imbratisez cu drag, in vesnicie,

Clara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!