vineri, 7 martie 2014

Te Rog!

Tot amanam Momentul.
Tot gasim scuze.
Tot gasim altceva „mai bun”, „mai important”, „mai necesar” de facut.
Ne tot lasam purtati de valul vietii... ca si cum nu ne-ar pasa de Noi, de Viata Noastra.
Tot amanam Momentul Nostru, acel moment in care deschidem ochii Mari si realizam ca Suntem Cea Mai Importanta Persoana Din Viata Noastra! ...momentul acela cand plecam, pe Calea Noastra, in calatoria inspre Noi Insine, inspre Ceea Ce Suntem cu Adevarat. 
Multi dintre noi ne plangem de faptul ca nu ne cauta nimeni, ca nu ne iubeste nimeni... Dar noi, oare, ne-am cauta si, daca ne-am gasi, ne-am iubi? Noi, oare, ne-am cautat, ne-am gasit si ne iubim? Aici, Acum?
Majoritatea, nu!
Dar avem pretentia ca altii sa o faca. Si suntem atat de tristi cand nu o face nimeni... Atat de tristi, incat, la un moment dat, starea naturala a vietii noastre devine Depresia. De care ne mai si miram cum o fi aparut? Si pentru care imediat gasim persoanele responsabile. Pentru ca, nu-i asa, tot timpul altcineva poarta responsabilitatea alegerilor, ideilor, si faptelor noastre.

Se spune ca Trezirea unui om nu poate fi grabita, nu poate fi influentata in nici un mod si ca nici nu ar fi corect sa se incerce acest lucru. Se spune ca nu poti sa grabesti o floare sa infloreasca! Hm... Oare? Poate da, poate nu. Totusi, gandind logic... macar poti avea grija de acea floare, ii poti pune apa, o poti muta langa fereastra sa se bucure de cat mai multa lumina naturala, o poti mangaia si alinta cu vorbe frumoase, astfel incat sa te asiguri ca Va Creste Frumos. Poti face asta, nu?! Hm… Nu te mai gandi. Stii si tu ca Poti!
La fel este si cu oamenii. Si aici nu este vorba numai despre Trezirea Spirituala. Pentru ca pana la Trezire sunt cateva mii de pasi de facut. Pe acestia cine ii face? Tu! Bineinteles. Fiecare in parte. Dar cand? Cand sa facem acesti pasi, cand tu o tot lalai, cand majoritatea dintre noi nu facem decat sa cautam scuze si sa amanam cat de mult putem acest moment al asumarii a Ceea Ce Suntem?! Fugim de acest Moment de parca ar fi cel mai rau lucru care s-ar intampla in viata noastra. Cand culmea! Este cel mai bun! Cel mai important! Cel mai benefic noua! Este Momentul in care descoperim ca Suntem, Ce Suntem, Ce vrem, Incotro ne indreptam, Care e scopul vizitei noastre pe Planeta Pamant. Ca doar nu o sa credem pana la sfarsitul acestei vieti ca singurul nostru scop este sa ne nastem, sa crestem (fizic), sa facem scoala, sa ne casatorim, sa mancam, sa bem, sa dansam, sa imbatranim si, intr-un final, sa murim! Cu siguranta avem un scop mult mai Inalt decat toate astea!

Tu stii care este Scopul tau?
Te-ai gandit macar o data?

Daca nu, gandeste-te acum. Fa-o pentru mine daca pentru tine nu ti-a trecut, pana acum, prin cap sa o faci. Fa-o pentru ca te rog eu. Fa-o de dragul meu.
Te Rog!
Intreaba-te: Cine Sunt EU? Ce am eu De Facut Aici, Acum? Si apoi... fa Liniste! SI Asculta! Asculta raspunsurile. Le vei primi cu siguranta. Am pus eu o vorba buna pentru tine, acolo Sus! Poti sa ai incredere, pentru ca am pile, sa stii.

Iti multumesc in Numele Tau, Celui Care Esti si (inca) Nu Stii Ca Esti,

Clara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!