luni, 21 august 2017

Terapie in Cer

Azi... am cerut lui Doamne sa imi ingaduie sa te duc Sus, in Imparatia Lui plina de Lumina si sa iti faca Fiintele de Lumina terapia. Mi-a zambit, semn c-a acceptat. Si-am inceput sa urcam...prin straturile de vibratie, ajungand la Lumina Perfecta, alb-stralucitoare, unde era deja totul pregatit. Mi-a facut semn sa stau doar sa privesc. Si am stat. Si am privit. M-am bucurat cu o bucurie nepamanteana. Atatia ingeri in jurul tau oferindu-ti din Lumina lor, imbratisandu-te cu Iubire. Unica Iubire care exista.
Atata Liniste, Curatenie, Alb, Puritate. Atata firesc!
Traiam impreuna cu tine toata aceasta divina Bucurie de A Fi.
Pluteam usor in jurul tau. Ma priveai cu ochi mari si nedumeriti. Ti-am soptit ca "Totul este real." Mi-ai zambit, limpezindu-ti ochii a Incredere, semn ca m-ai crezut.

La sfarsit, Doamne ti-a pus in suflet o Floare de Lumina ...sa te ridice atunci cand cazi, care sa iti aminteasca de aceasta Clipa Eterna si care sa te ajute sa recunosti de-acum inainte Iubirea, dincolo de tot ce ai invatat printre oameni.
O vei descoperi mereu in Sufletul tau, stralucind atat de tare. Vei zambi. Stiind ca a fost Real.

Te imbratisez.
Clara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!