miercuri, 28 august 2013

Prietenul din palmele mele

Azi am sa iti spun povestea Prietenului Din Palmele Mele...

Poate ti s-a intamplat si tie sa te joci cu palmele, sa le privesti ore in sir fara sa intelegi de ce, devenind tot mai fascinat de ele. Poate nu ai realizat forta imensa pe care o "ascunzi" in palmele tale. Poate inca nu ai realizat ca este Chemarea. Chemarea spre Ceea Ce Esti. Spre Ceea Ce Poti Sa Faci. 
Am "patit-o" si eu... inca din copilarie sa ma suprind creand sfere de... aer. Aer caldut, rece, calm sau agitat... Si recunosc, ca nu prea aveam habar despre ce este vorba. Dar joaca aceea ma facea sa ma simt foarte bine si sa imi doresc sa ma mai joc asa. Si m-am tot jucat. Si am experimentat peste tot pe unde mi-a trecut prin cap sa o fac. Acasa. Pe strada. In biserica. Pe diferite parti ale corpului. Si-am inceput sa simt mai mult. Mai altfel. Am inceput sa simt in felul meu. 
Apoi.., nu stiu din ce cauza am uitat sa ma mai joc. Am uitat ce pot sa faca palmele mele. Am uitat ce simteam cand ma jucam. Valul Vietii ma purta cu el intr-un ritm cand mai alert, cand mai calm... insa departe de Jocul meu.
Doar din cand in cand imi mai aminteam si, in graba, imi mai apropiam palmele sa verific daca acel "Ceva" mai este inca ...Acolo. Si era. Atat. Mi-era de ajuns confirmarea ca nu a disparut. Mi se parea ca am Crescut. Ca nu mai am timp de ...Joaca. 
Chemarea din palme insa... a continuat. Constant. Delicat. Imperceptibil uneori. Dar o simteam acolo. Uneori nerabdatoare. Alteori mult prea intelegatoare si indiferenta la uitarea si ignoranta mea.
Astfel au trecut mai bine de douazeci si ceva de ani.
Pana intr-o zi. O Zi Binecvantata!
O zi in care Chemarea si-a luat inima in dinti si a urlat la mine cat a putut de tare sa... O AUD! Sa o Simt! Sa o ... Ascult! 
A fost peste puterile mele sa o mai ignor. 
Si M-am Oprit! M-am oprit din tumultul vietii si brusc... S-a Facut Liniste! Mai Liniste ca niciodata. Mintea mi s-a golit de ganduri. Inima mi s-a umplut de o Fericire fireasca si ochii au inceput sa imi straluceasca altfel decat de obicei. 
Si Am Stiut! Am stiut ca e Momentul. Acel Moment! Momentul in care am inceput sa imi amintesc Cine Sunt, De Ce Sunt, Unde Merg si Unde Vreau sa Ajung... 
Si ingerii imi cantau imbratisandu-ma cu Iubirea lor nesfarsita. 
Atata Fericire. Daruire. Si Liniste!

Mi-am privit din nou palmele si am inteles comoara care se afla in ele. In palmele oricui, nu numai in ale mele. Am inteles ca aceasta Constientizare este un Dar. Si-am Multumit de o mie de ori! Pentru TOT! Si-am primit si mai mult. Si cu cat multumesc mai mult primesc si mai mult.

Poti incerca si tu, sa stii. Multumeste pentru orice. Multumeste pentru Tot. Chiar si pentru ceea ce Tu numesti Rau, Ingrozitor, Dureros, Trist, Zadarnic.. Apoi, asteapta sa vezi ce primesti. Vei simti si tu cat esti de iubit. Si te vei bucura. Vesnic. Caci o data ce simti aceasta Bucurie nu mai ai cum sa te intorci la... Ce Era.

Spuneam ca mi-am privit palmele. Am inceput sa ma joc din nou cu ele. Si ...palmele mi-au zambit. Mi-am amintit ce ne-a spus Iisus cu blandete, atunci cand ne-a vorbit despre Minuni: "Acestea si mai mari decat acestea puteti face." Si le-am zambit si eu palmelor mele dragi, creand o conexiune de nepatruns. 

Joaca a reinceput. Viata s-a transformat in Ceea Ce Era Scris Sa Fie. Eu am devenit Ceea Ce Sunt, Ceea ce Am Fost intotdeauna, chiar daca am uitat... 

Mi-am amintit... Si tot continui sa imi amintesc.
Ma bucur. Ca un copil. Dragut. Firesc. Oricand.

Caci energia pe care o simt in palme este asemeni unui prieten care este intotdeauna acolo, fie ca ai, fie ca nu ai nevoie de el. Devotat. Constiincios. Gata sa te bucure in orice moment. Pe tine si pe cei din jurul tau. 
Este un prieten la fel de bun ca si Aerul pe care il respir in fiecare clipa pentru a putea sa raman in viata fizica. La fel de necesar. La fel de indispensabil. 
Odata ce devii constient de prietenul din palmele tale..., intelegi ca acesta prietenie este Fara de Sfarsit. Si ai un sentiment Incantator. De siguranta. De incredere. De forta. De ...orice ai tu nevoie.
Si... MULTUMESTI! Zambind.

Multumesc si eu. Multumesc Universului. Multumesc Divinitatii. Multumesc Sinelui Meu Superior. 
Iti Multumesc Tie pentru emotia cu care ai ascultat aceasta poveste si pentru inocenta cu care ti-ai privit palmele acum cateva clipe. Ai si tu un prieten in palme. Fa Liniste! Si asculta. Daca simti ca te cheama... raspunde-i. Se va bucura si te va bucura si pe tine. Iti va bucura Viata. Daca nu te cheama nu inseamna ca nu este acolo. Inseamna doar ca inca nu e .. Timpul! 

Palmele mele te imbratiseaza si impartasesc cu tine toata Iubirea lor.
Daca ti-a placut povestea... esti binevenit oricand. 

Lumina si Iubire pentru Tine si pentru Noi, toti,
Clara

4 comentarii:

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!