vineri, 26 iunie 2015

EU imi iubesc corpul exact asa cum E. ♥ TU?!

Corpul meu nu inseamna numai kilogramele pe care le cantareste si nu numai colaceii pe care ii am pe ici pe colo... Corpul meu nu este pasaportul meu spre lume. Ar insemna sa fiu superficiala si, fara a ma lauda, nu-mi sta-n fire. 

Corpul meu este mult mai mult de atat!

Si il iubesc. Exact asa cum este! Cu imperfectiunile si calitatile lui.

Il iubesc, in primul rand, pentru ca, in timp, am inteles ca e singurul corp din Univers in care imi pot indeplini cu succes misiunea personala pe care o am in aceasta viata. Imprefectiunile si calitatile corpului meu ma ajuta, la cel mai inalt nivel, sa inteleg lectiile acestei vieti. Nici ca se putea altul mai bun!

Apoi, imi iubesc corpul pentru ca imi ajuta spiritul sa aiba aceasta experienta umana si sa reziste fizic in aceasta lume.

Imi iubesc corpul pentru ca m-a ajutat sa port 9 luni in pantec si apoi sa nasc un copil superb pe care il ador.

Imi iubesc corpul pentru ca, pana sa ajung sa simt energetic lucrurile, fiintele si evenimentele din jurul meu, m-a ajutat sa le simt si sa le descopar la nivel fizic.

Imi iubesc corpul pentru ca ma ajuta sa imi imbratisez in fiecare dimineata copilul si iubitul, prietenii, animalutele si copacii, pentru ca ma ajuta sa vorbesc, sa scriu, sa gandesc, sa vad, sa aud, sa simt, sa mangai, sa alint, sa dezmierd, sa cos, sa spal, sa calc, sa gatesc, sa sap in gradina, sa plantez flori, sa impletesc codite, sa port haine si incaltari frumoase... 

Sunt atatea lucruri pentru care imi iubesc corpul!

Imi iubesc corpul pentru ca este perfect exact asa cum E si ma invata in fiecare zi lectia acceptarii si a rabdarii, a iubirii neconditionate si a tolerantei..., primindu-ma in fiecare dimineata cu aceeasi caldura si iubire, cand revin din vis.


Pana nu de mult... gandeam ca ar trebui, poate, sa fiu mai slaba, sa fiu mai scunda sau , poate, mai inalta, ca ar trebui sa am parul roscat si unghiile mai lungi sau mai scurte, sanii mai mici sau, poate, un pic mai mari, gleznele mai puternice sau , poate, mai firave... Am avut tot felul de ganduri. Am avut tot felul de incercari de a arata „mai bine”. Admiram femeile care au dimensiuni si greutate „perfecta” si in acelasi timp ma intrebam, daca arata atat de bine si sunt atat de dorite,de ce nu pot fi fericite? De fapt, ma invarteam in Cerc. In cercul neputintei mele de a vedea dincolo de aparente si de standardele impuse de ...unii si de altii. Pana intr-o zi.... cand m-am privit in oglinda zambind si radiind de bucurie si iubire. Si-atunci am inteles ca starea mea de bine este haina cea mai potrivita trupului meu. Atunci am invatat sa ma accept si sa ma iubesc exact asa cum sunt. 

Frumoasa zi! 
Multumesc.

Imbratisari,
Clara

P.S. - Dragele mele, iubiti-va corpul exact asa cum este. Nu va mai feriti, nu va mai stresati, nu mai fiti triste, nu va mai infometati ca sa slabiti 3 kg si apoi sa puneti la loc 6..., nu va mai chinuiti sufletele cu frustrari si regrete ca nu aveti greutatea si forma "ideala" cerute de societate. 
Normalitatea depinde de la om la om...
Doar aveti grija de Sufletul vostru si veti fi Cele Mai Frumoase Femei din Lume!
Caci, nu-i asa, Frumusetea vine din interior! <3

2 comentarii:

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!