vineri, 22 august 2014

Un an! Va multumesc!


Mai sunt cateva zile (pana pe 28 august) si aniversam un an de cand am lansat acest blog.

Este un concept la care tin foarte mult. Atat de mult incat, pentru mine, a devenit un mod de viata. Un mod de a simti, de a iubi, de a-mi aduce aminte, de a nadajdui..., de a trai!



A fost un an frumos in care am intalnit oameni minunati alaturi de care am trait experiente superbe, din care fiecare a avut cate ceva de invatat, de daruit, de impartit, de (re)memorat, de ...dus cu el mai departe. 
Am oferit si am primit Iubire. Am sters si mi s-au sters lacrimi. Am fost umarul pe care multi si-au lasat tamplele obosite, dar si tampla care s-a asezat timid, cu un licar de speranta pe un umar generos. Am fost confidenta si calaul multora. Uneori am fost inteleasa, alteori hulita. Pentru mine a fost egal. Stiu, simt ca am facut ce trebuia. Doar asta conteaza pentru mine. 
Am fost draguta, fireasca, directa, sincera, impaciuitoare, sensibila, iubitoare si ... darnica. Am daruit cu drag tot ce am avut si tot ce nu am avut. Pe cele din urma mi le-a oferit Divinitatea special pentru fiecare dintre voi, fiecaruia dupa nevoie, dupa gandul si sufletul vostru. 

Multumesc Fiintelor de Lumina care imi sunt mereu alaturi cu acelasi firesc dintotdeauna. Le multumesc pentru frumoasele daruri si experiente pe care ni le ofera de fiecare data. 
Stiu, simt, traiesc si iubesc ca NU sunt singura!
Multumesc! Multumesc! Multumesc!

Am crescut Impreuna!
M-am oglindit in voi si v-ati oglindit in mine. 
Am fost separati si totusi Unul Singur.
Ma simt plina de voi. 
Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!